Aineistopaketti avuksi haastaviin asiakastilanteisiin

Asiakas tai palvelutilanne voi olla haastava monin eri tavoin. Joskus asiakaspalvelun ammattilainen kärjistää itse ongelmaa esimerkiksi vaikeaselkoisella viestillä. Tiukassa paikassa auttaa jo muutaman rivin muistilista.

Erityisen vaativaa asiakaspalvelu on silloin, kun väärinkäsityksiä tai erimielisyyksiä pitää selvittää kirjoittaen. Jos aika ei riitä koulutukseen, henkilöstölle kannattaa tarjota ensiavuksi aineistopaketti, joka keskittyy haastavien viestintätilanteisiin.

Aineistopaketti palvelee vaihtelevia oppimistarpeita

Näin kirjoitat haastavassa asiakastilanteessa -aineistomme sopii erilaisiin oppimistilanteisiin:

  • muutaman rivin muistilistat pikakertaukseen
  • konkreettiset ohjeet ja esimerkit perusteiden opiskeluun
  • muutaman sivun lukemistot syventävään oppimiseen.

Aineistopaketin voi tilata perusmuodossa tai räätälöitynä niin, että esimerkit on poimittu yrityksen tai yhteisön omasta viestinnästä.

Aineistopaketin hinta määräytyy laajuuden ja käyttäjämäärän mukaan.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *